понеділок, 6 квітня 2020 р.

6 квітня


6 квітня
1. Прочитай легенду. Дай відповіді на питання.
Легенда про пролісок
      На дворі стояла сувора зима. У хатинці, що стояла в горах, жила сім’я. Батько сімейства пішов по світу у пошуках роботи, а дружина і двоє дітей залишилися його чекати. Під кінець січня раптом занедужав хлопчик і знахарка визначила хворобу, але для її лікування потрібні були свіжі квіти і листя.
   Відправилася тоді його сестра у пошуках рослин і побачила, що усе навкруги скуто льодом і покрито снігом. Кинулася вона на землю і стала гірко плакати. Ці гарячі і сердечні сльози дівчини пробили сніговий покрив, дісталися до землі і розбудили ніжні квіти – проліски.
       Вони почали пробивати собі дорогу через товстий шар снігу і, нарешті, виповзли на поверхню. І усюди, де плакала дівчинка, піднімалися із землі ці квіти. Юна красуня нарвала їх, принесла додому, і братик був врятований.

     1. До якого жанру відноситься даний твір?
       А) оповідання                          
        Б) казка                         
        В) легенда
2.В яку пору року відбувалися події?
    А) взимку;
     Б) навесні;
     В) влітку
3.Скільки було дітей в сім`ї ?
     А) троє;
     Б) двоє;
      В) четверо
4.Куди поїхав тато?
      А) на відпочинок;
       Б) на війну;
       В) на роботу
5.Що трапилося з хлопчиком?
            А) від’їхав;
       Б) занедужав;
        В) заснув
6.Які квіти прокинулися з-під снігу?
       А) конвалії;
       Б) підсніжники;
        В) проліски
    7. Вставити пропущені слова.
- Під кінець _____________ раптом занедужав хлопчик.
- _____________ визначила  хворобу хлопчика.
- Гарячі сльози дівчини пробили сніговий покрив і розбудили ніжні квіти - ______________.
     8.Правильні твердження позначити V, а неправильні Х
Надворі булла тепла весна.

Батько пішов по світу у пошуках роботи.

Під кінець березня занедужав хлопчик .

Для лікування хлопчика потрібні були свіжі квіти і листя.

Матуся пішла до лісу в пошуках квітів

 
 9. Встановити послідовність подій
Юна красуня нарвала квітів і принесла їх додому.
Батько пішов по світу у пошуках роботи.
Сестра пішла до лісу в пошуках рослин.
На дворі стояла сувора зима.
Під кінець січня занедужав хлопчик.
2. Випиши з останнього виділеного абзацу легенди  дієслова.
___________________________________________________________
___________________________________________________________

3.Підбери спільнокореневі слова (слова з однієї родини) до слова поролісок та познач в них основу , закінчення          , корінь
Пролісок – лісовичок, ____________________________________
_______________________________________________________ .
4.Ставлячи питання ці, слова записуй з довідки у відповідні рядки.
З трьома словами на вибір склади і запиши речення.
Хто?______________________________________________________________
Який?_____________________________________________________________
Що робить?_________________________________________________________
         ( Довідка: ведмідь, пухнастий, бурий, дрімає, спить, котик, кінь, дідусь, скаче, старий, вороний, відпочиває.)
_____________________________________________________________________

5. До виділених дієслів у дужках запиши  питання.
Біля школи ми посадили (_________________) квіти. Вони милують (__________________) око своєю красою. Ми самі доглядаємо (_________________) квіти.

6. Підкресли двома лініями дієслова, які не можна перенести.

Заїхати, несе, їде, вкрив, читала, миє, уявити, спить, плаває, сяє.

7.Зміни слова в дужках так, щоб вийшла зв’язна розповідь. Добери заголовок. Спиши.
__________________
     (Прийти)  _____________ весна.  З теплих країв (летіти) _____________ шпаки, ластівки, лелеки. Птахи (турбуватися) _______________ біля своїх гнізд.
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
8. Запиши за зразком і обчисли. Запам'ятай !
3 · 2 = 3+3  =___               
3 · 3 =________________________  =___              
3 · 4 =________________________________________
3 · 5 =__________________________________________                   
3 · 6 =___________________________________________
3 ·7 =___________________________________________ 
3· 8 =____________________________________________  
3 · 9  =___________________________________________
3 · 10 = __________________________________________
9. Порівняй < > =
3 · 3 ___ 7               3 · 5 ___8                  
3 · 7___21               3 · 9___27
2 · 3 ___ 7               3 · 4 ___12                  
6· 3___14                8 · 3___25


   10 .Розв’яжи приклади.
3 · (8 – 2 ) =___             3 · 10 – 24 =___
10 · 3 + 9 =____             5 · 3 + 15 =___
0 · (23+ 7) =____           3 · (12 – 4) =___
3 · 1 – 2 =_____             3 · (10 – 8) =___
3 · 4 + 8 =_____             1 · 3 + 78 =___
2 · 3 + 47 = ___               3 · 0 +54 =___

   11 .Розв’яжи рівняння.
х +15=19         х +12=18        
х =19-15           х=
х=                     х=
____                 ______
__+15=19         ___+____=____
       19=19                 ____=____


12. Розв’яжи задачу.
Тато зібрав 3 кошики яблук, по 9 кг кожний, і 2 кошики по 8 кг груш. Скільки всього кілограмів фруктів зібрав тато?
          Вказівка:
1). Спочатку дізнайся скільки всього кілограмів яблук зібрав тато;
2). Потім дізнайся скільки всього кілограмів груш зібрав тато;
3). А потім вже скільки всього фруктів зібрав тато.
1).___________________________________________________;
2).___________________________________________________;
3).___________________________________________________;
Вираз:___ · ___+__ · ____
Відповідь:___________________________________________________.

13.Виконай креслення
Побудуй два квадрати: 1-й – зі стороною 4 см, а 2-й – зі стороною, на 1 см коротшою.
14. Читай улюблену книжку!
15. Не забувай про сторінку ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.


Немає коментарів:

Дописати коментар