6 квітня
1. Прочитай легенду. Дай відповіді на
питання.
Легенда про пролісок
На
дворі стояла сувора зима. У
хатинці, що стояла в горах, жила сім’я. Батько сімейства пішов по світу у
пошуках роботи, а дружина і двоє дітей залишилися його чекати. Під кінець січня
раптом занедужав хлопчик і знахарка визначила хворобу, але для її лікування
потрібні були свіжі квіти і листя.
Відправилася тоді
його сестра у пошуках рослин і побачила, що усе навкруги скуто льодом і покрито
снігом. Кинулася вона на землю і стала гірко плакати. Ці гарячі і сердечні
сльози дівчини пробили сніговий покрив, дісталися до землі і розбудили ніжні
квіти – проліски.
Вони почали пробивати собі дорогу
через товстий шар снігу і, нарешті, виповзли на поверхню. І усюди, де плакала
дівчинка, піднімалися із землі ці квіти. Юна красуня нарвала їх, принесла
додому, і братик був врятований.
1. До якого жанру відноситься даний твір?
А) оповідання
Б) казка
В) легенда
2.В яку пору року відбувалися події?
А) взимку;
Б) навесні;
В) влітку
3.Скільки було дітей в сім`ї ?
А) троє;
Б) двоє;
В) четверо
4.Куди поїхав тато?
А) на відпочинок;
Б) на війну;
В) на роботу
5.Що трапилося з
хлопчиком?
А)
від’їхав;
Б) занедужав;
В) заснув
6.Які квіти
прокинулися з-під снігу?
А)
конвалії;
Б) підсніжники;
В) проліски
7. Вставити пропущені слова.
- Під кінець _____________ раптом
занедужав хлопчик.
- _____________ визначила хворобу хлопчика.
- Гарячі сльози дівчини пробили
сніговий покрив і розбудили ніжні квіти - ______________.
8.Правильні
твердження позначити V, а неправильні
Х
Надворі булла тепла весна.
|
|
Батько пішов по світу у пошуках роботи.
|
|
Під кінець березня занедужав хлопчик .
|
|
Для лікування хлопчика потрібні були свіжі квіти і
листя.
|
|
Матуся пішла до лісу в пошуках квітів
|
|
9. Встановити послідовність
подій
Юна красуня
нарвала квітів і принесла їх додому.
Батько пішов по світу
у пошуках роботи.
Сестра пішла до
лісу в пошуках рослин.
На дворі стояла
сувора зима.
Під
кінець січня занедужав хлопчик.
2. Випиши з останнього виділеного
абзацу легенди дієслова.
___________________________________________________________
___________________________________________________________
3.Підбери
спільнокореневі слова (слова з однієї родини) до слова поролісок та познач в них основу ,
закінчення , корінь
Пролісок – лісовичок,
____________________________________
_______________________________________________________ .
4.Ставлячи питання
ці, слова записуй з довідки у відповідні рядки.
З трьома словами на
вибір склади і запиши речення.
Хто?______________________________________________________________
Який?_____________________________________________________________
Що
робить?_________________________________________________________
( Довідка: ведмідь,
пухнастий, бурий, дрімає, спить, котик, кінь, дідусь, скаче, старий, вороний,
відпочиває.)
_____________________________________________________________________
5.
До виділених дієслів у дужках запиши
питання.
Біля школи ми посадили
(_________________) квіти. Вони милують
(__________________) око своєю красою. Ми самі доглядаємо (_________________) квіти.
6. Підкресли двома лініями дієслова,
які не можна перенести.
Заїхати, несе, їде,
вкрив, читала, миє, уявити, спить, плаває, сяє.
7.Зміни
слова в дужках так, щоб вийшла зв’язна розповідь. Добери заголовок. Спиши.
__________________
(Прийти) _____________ весна. З теплих країв (летіти) _____________ шпаки,
ластівки, лелеки. Птахи (турбуватися) _______________
біля своїх гнізд.
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
8.
Запиши за зразком і обчисли. Запам'ятай !
3 · 2 = 3+3 =___
3 · 3 =________________________ =___
3 · 4 =________________________________________
3 · 5 =__________________________________________
3 · 6 =___________________________________________
3
·7 =___________________________________________
3·
8 =____________________________________________
3
· 9 =___________________________________________
3
· 10 = __________________________________________
9. Порівняй < > =
3 · 3 ___ 7 3 · 5 ___8
3 ·
7___21 3 · 9___27
2 · 3 ___ 7 3 · 4 ___12
6·
3___14 8 · 3___25
10 .Розв’яжи
приклади.
3 · (8 – 2 ) =___ 3 · 10 – 24 =___
10 · 3 + 9 =____ 5 · 3 + 15 =___
0 · (23+ 7) =____ 3 · (12 – 4) =___
3 · 1 – 2 =_____ 3 · (10 – 8) =___
3 · 4 + 8 =_____ 1 · 3 + 78 =___
2 · 3 + 47 = ___ 3 · 0 +54 =___
11 .Розв’яжи
рівняння.
х +15=19 х +12=18
х =19-15 х=
х= х=
____ ______
__+15=19 ___+____=____
19=19 ____=____
12. Розв’яжи задачу.
Тато зібрав 3 кошики
яблук, по 9 кг кожний, і 2 кошики по
8 кг груш. Скільки всього
кілограмів фруктів зібрав тато?
Вказівка:
1). Спочатку дізнайся скільки всього кілограмів яблук зібрав тато;
2). Потім дізнайся скільки всього кілограмів груш зібрав тато;
3). А потім вже скільки всього фруктів зібрав тато.
1).___________________________________________________;
2).___________________________________________________;
3).___________________________________________________;
Вираз:___ · ___+__ · ____
Відповідь:___________________________________________________.
13.Виконай креслення
Побудуй два
квадрати: 1-й – зі стороною 4 см, а 2-й – зі стороною, на 1 см коротшою.
14. Читай
улюблену книжку!
15. Не забувай про сторінку ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.
Немає коментарів:
Дописати коментар