10 квітня
1.
Прочитай, виконай тести.
Камінь
У лузі, під
гіллястим дубом, багато років жила криниця. Вона давала людям воду. Під дубом
біля криниці відпочивали подорожні.
Одного разу до дуба прийшов хлопчик. Він любив пустувати.
Тож і подумав: «А що воно буде, як я візьму оцей камінь і кину його в криницю?
Ото, мабуть, булькне!»
Підняв камінь, кинув його в криницю. Булькнуло дуже.
Хлопчик засміявся, побіг і забув про свої пустощі.
Камінь упав на дно і забив джерело.
Вода перестала заповнювати криницю.
Криниця засохла.
Засохла трава навколо криниці, і дуб засох, бо підземні
струмки потекли кудись в інше місце.
На дубі перестав мостити гніздо соловейко. Він полетів у
інший луг.
Замовкла соловейкова пісня.
Сумно стало в лузі.
Минуло багато років. Хлопчик став дідусем. Одного разу
він прийшов на те місце, де колись був зелений луг, стояв гіллястий дуб, співав
соловейко, вабила прохолодна криниця.
Не стало ні лугу, ні дуба, ні соловейка, ні криниці.
Довкола пісок, вітер здіймає хмари пилюки.
«Де ж воно все поділося?» — подумав дідусь.
(В. Сухомлинський, 160 слів)
Тестові завдання
1. Де багато років жила криниця?
а) Під високою сосною;
б) під гіллястим дубом
2. Що зробив хлопчик-пустун?.
а) Кинув у криницю
б) обгородив криницю.
3. Що сталося із криницею?
а) Вона засохла;
б) продовжувала давати людям воду.
4. Що побачив дідусь на місці криниці?
а) Зелений луг
б) піщану пустелю.
2.
З першого
виділеного абзаца випиши:
Іменники:___________________________________________________________
Прикметники:_______________________________________________________
Дієслова:___________________________________________________________
3.
Прочитати
прислів’я. Виписати назви птахів, поділяючи
для переносу.
1.Ліпше горобець у
жмені, як журавель в небі. 2. Ластівка день починає, а соловей його кінчає. 3.
Де лелека водиться, там щастя водиться. 4. Дружні сороки і орла заклюють.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Допиши слово,
яке загубилося у прислів’ї. Підкресли іменники однією лінією.
Праця людину годує, а
лінь …
Здоров’я маємо – не дбаємо, а втративши …
Ліпше своє, хоч мале,
ніж чуже, хоч …
Правду не …
Хто не працює, той не
…
Довідка ( їсть,
плачемо, марнує, велике, сховаєш)
5. До кожного слова додай назву дії.
Чайка ( що робить?)
_____________, річка (що робить?) ________________, учень (що робить?)
_______________, учитель ( що робить?) _______________, ключем ( що зробиш?)
______________, човен ( що робить?) ________________, чемпіон (що робить?)
_______________, чижик ( що робить?) _______________.
6. Допиши слова,
які відповідають на питання «що робить?».
Хвиля –
біжить,
худоба - …,
реп’ях - …,
хвилина - …,
сміх - …,
хмара - …,
хліб - …,
кухар - … .
Довідка ( пасеться,
варить, росте, пливе, достигає, лунає, проходить).
7. Робота за
таблицею
Множник
|
3
|
3
|
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
|
3
|
Множник
|
3
|
5
|
2
|
|
|
|
|
8
|
5
|
|
Добуток
|
|
|
6
|
18
|
15
|
27
|
21
|
|
15
|
9
|
8. Задачі
у віршах
Йшли 4 їжаки,
Кожен ніс по три
грибки.
Скільки всіх було
грибків
В чотирьох цих
їжаків?
________________
Йшло 4 віслюки,
Кожен ніс по два
мішки.
Скільки всіх було мішків
В чотирьох цих
віслюків?
________________
В кожну миску 3 котлети
Клала лиска Віолетта.
Мисочок у лиски 6.
А котлет? Хто
відповість?
________________
На столі — 4
миски,
В кожній з них по 3
сосиски.
Скільки всіх сосисок
там
Знати хочеться котам.
________________
9. Відгадай слово.
і
|
з
|
у
|
я
|
р
|
о
|
а
|
ж
|
н
|
е
|
л
|
д
|
м
|
с
|
ф
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
3*3+4=
18-3х3=
2х7-8=
13-2х3=
3х5-5=
3х8-15=
2х6-3=
20-2х8=
10. З’єднай вирази праворуч із їх значенням ліворуч.
2+2 16
2•7-5 15
2•9 9
2•8 8
2•5+5 4
2+2+2+2 18
11. Розв’яжи
приклади.
3•5+5 3•6-11 3•4+8 3•9-10
3•3+9 3•2+72 3•7-14 3•8+8
12. Порівняй < > =
3+3+3+3 __
3•5 3•7+5 __ 3•8-5
3+3+3 __ 3•4 3+3+3+3+3 __3•3
13. Розв’яжи задачу.
Мати купила 4 пакети цукру, по 2 кг
у кожному. 5 кг цукру вона витратила для приготування компоту. Скільки
кілограмів цукру залишилося?
Вказівка:
1). Спочатку дізнайся скільки
всього кілограмів цукру купила мама;
2). Потім дізнайся скільки
кілограмів цукру залишилось;
1).___________________________________________________;
2).___________________________________________________;
Вираз:___ · ___-___=
Відповідь:___________________________________________________.
14. Читай улюблену книжку!
Немає коментарів:
Дописати коментар