23 квітня
1. Прочитай. Дай відповіді на запитання.
ВАЖКО БУТИ ЛЮДИНОЮ
Діти поверталися з лісу. Вони сьогодні ходили в далекий похід. Шлях додому пролягав через невеликий хутірець, що лежав у долині за кілька кілометрів до села. Втомлені, знесилені діти ледве дійшли до хутірця. Зайшли в крайню хату, попросили води. З хати вийшла жінка, за нею вибіг маленький хлопчик. Жінка витягла з колодязя води, поставила на стіл серед двору, а сама пішла до хати. Діти напилися, відпочили на траві. Де й узялися сили. Відійшли на кілометр від хутірця, Марійка тут і згадала:
— А ми ж не подякували жінці за воду.
Діти зупинилися. Справді, забули подякувати.
— Що ж...— каже Роман,— це не велика біда. Жінка вже й забула, мабуть. Хіба варто повертатися через таку дрібницю?
— Варто,— наполягає Марійка.— Хіба тобі самому не соромно перед собою, Романе?
Роман усміхнувся. Видно, що йому не соромно.
— Ви як хочете,— каже Марійка,— а я повернуся й подякую...
— Чому? Скажи, чи ж обов’язково це зробити? — питає Роман.— Адже ми так потомилися.
— Бо ми люди. Якби ми були телята, можна було б і не вертатися.
Вона рушила до хутірця. За нею пішли всі.
Роман постояв хвилинку й, зітхнувши, теж поплівся за гуртом.
— Важко бути людиною.— сказав він.
В. О. Сухомлинський
Тестові завдання
1). Куди ходили діти?
а) В далекий похід;
б) До друзів сусідньої школи;
в) Допомагати дорослим.
2). Де зупинилися діти?
а) В невеликому селі;
б) В невеликому хутірці;
в) В маленькому містечку.
3). Що поставила жінка на стіл?
а) Миску з яблуками;
б) Відро води;
в) Келих молока.
4). Що забули діти?
а) Свої речі;
б) Подякувати жінці за воду;
в) Спитати дорогу додому.
5). Встанови послідовність подій в оповіданні.
__ Роман постояв хвилинку й, зітхнувши, теж поплівся за гуртом.
__ Жінка витягла з колодязя води, поставила на стіл серед двору, а сама пішла до хати.
__ Відійшли на кілометр від хутірця, Марійка тут і згадала:
— А ми ж не подякували жінці за воду.
__ Діти поверталися з лісу.
6). Чого навчає нас оповідання?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Пригадай правила, з якими ти ознайомився на попередньому уроці. Закінчи речення.
Речення виражає ______________________________.
Перше слово в реченні пишеться _______________________ .
Слова в реченні пишуться _________________________ .
В кінці речення ставиться _______________________ .
3. Постав розділові знаки в кінці речень.
Ми живемо в місті Вінниці
Хто бачив місто з літака
Бережіть природу рідного краю
4. Доповни речення, щоб воно виражало закінчену думку.
На небі виглянуло _____________. З вирію повернулися ____________. Дідусь назбирав у лісі цілий кошик ____________.
Усі слова в реченні пов’язані між собою.
5. Пошир речення за запитаннями. Замість запитань добери слова із довідки.
Наприклад:
Хлопчики (що зробили?) (яку?) гру.
Хлопчики розпочали веселу гру.
(Коли?) зацвіли у лісі (що?).
__________________________________________
Сонечко (яке?) світить (на чому?).
__________________________________________
По шосе (що робив?) (який?) автомобіль.
___________________________________________
( Довідка: розпочали, весною, яскраве, їхав, веселу, проліски, на небі, легковий.)
6. Спиши речення, установлюючи їх межі. Виправ помилки. Став розділові знаки . ! ?
З настанням весни з вирію повернулися птахи кожна пташина зайнялась своїм гніздом не чіпай гніздечко руками ти можеш його зруйнувати
7. Встав числа, що заховалися.
... ● 2 = 2 3 ● … =12
… ● 4 = 16 … ● 9 = 36
5 ● … = 50 … ● 8 = 24
2 ● … = 14 5 ● … = 30
8. Обчисли.
70 + 5 ● 6 =___ 4 ● 8 – 30 = ____
4 ● 4 - 16 =___ 0 ● 10 – 5 = ____
16 : 2 + 8 =___ 14 : 2 + 4 = ____
18 : 2 + 28 =___ 12 : 2 + 64 = ____
9. Віднови ланцюжок.
8 : 2 = … + 4 = … ● 4 = … - 14 = … : 3 = … ● 5 = … + 5 =
10. Розв’яжи задачі. Записуй повне пояснення до дії і коротку відповідь.
Наприклад:
6 годівниць повісили на кілька дерев по 2 годівниці. Скільки дерев використали.
Було – 6 год.
Розвісили – на 3 дерева по ? год.
Розв’язання
1) 6 : 2 = 3 (дерева) використали.
Відповідь: 3 дерева.
1). Із 12 дощечок діти зробили 2 шпаківні. Скільки дощечок витратили на одну шпаківню?
________________________________________________________________________________________________________________________
2). Сойка сховала в землю на зиму 18 жолудів. Скільки схованок зробила сойка, якщо клала у кожну по 2 жолуді?
________________________________________________________________________________________________________________________
3). 16 кг горіхів арахісу розклали по 2 кг у ящики. Скільки заповнили ящиків?
________________________________________________________________________________________________________________________
11. Накресли відрізок завдовжки 12 см, поділи на частини по 3 см. Скільки вийшло таких частин?
12. Читай улюблену книгу!
Англійська мова
Подивитись відеоурок. Виконай відповідні завдання. Надішли завдання с.54 робочого зошита.
Подивитись відеоурок. Виконай відповідні завдання. Надішли завдання с.54 робочого зошита.
Немає коментарів:
Дописати коментар