четвер, 23 квітня 2020 р.

23 квітня

23 квітня

1. Прочитай. Дай відповіді на запитання.

ВАЖКО БУТИ ЛЮДИНОЮ

    Діти поверталися з лісу. Вони сьогодні ходили в далекий похід. Шлях додому пролягав через невеликий хутірець, що лежав у долині за кілька кілометрів до села. Втомлені, знесилені діти ледве дійшли до хутірця. Зайшли в крайню хату, попросили води. З хати вийшла жінка, за нею вибіг маленький хлопчик. Жінка витягла з колодязя води, поставила на стіл серед двору, а сама пішла до хати. Діти напилися, відпочили на траві. Де й узялися сили. Відійшли на кілометр від хутірця, Марійка тут і згадала:
—    А ми ж не подякували жінці за воду.
Діти зупинилися. Справді, забули подякувати.
—    Що ж...— каже Роман,— це не велика біда. Жінка вже й забула, мабуть. Хіба варто повертатися через таку дрібницю?
—    Варто,— наполягає Марійка.— Хіба тобі самому не соромно перед собою, Романе?
Роман усміхнувся. Видно, що йому не соромно.
—    Ви як хочете,— каже Марійка,— а я повернуся й подякую...
—    Чому? Скажи, чи ж обов’язково це зробити? — питає Роман.— Адже ми так потомилися.
—    Бо ми люди. Якби ми були телята, можна було б і не вертатися.
Вона рушила до хутірця. За нею пішли всі.
Роман постояв хвилинку й, зітхнувши, теж поплівся за гуртом.
—          Важко бути людиною.— сказав він.

                                                                              В. О. Сухомлинський

Тестові завдання

1). Куди ходили діти?

а) В далекий похід;
б) До друзів сусідньої школи;
в) Допомагати дорослим.

2). Де зупинилися діти?

а) В невеликому селі;
б) В невеликому хутірці;
в) В маленькому містечку.

3). Що поставила жінка на стіл?

а) Миску з яблуками;
б) Відро води;
в) Келих молока.

     4). Що забули діти?

а) Свої  речі;
б) Подякувати жінці за воду;
в) Спитати дорогу  додому.

 5). Встанови послідовність подій в оповіданні.

 __ Роман постояв хвилинку й, зітхнувши, теж поплівся за гуртом.

 __ Жінка витягла з колодязя води, поставила на стіл серед двору, а сама пішла до хати.

 __ Відійшли на кілометр від хутірця, Марійка тут і згадала:
       —    А ми ж не подякували жінці за воду.

  __ Діти поверталися з лісу.

6). Чого навчає нас  оповідання?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Пригадай правила, з якими ти ознайомився на попередньому уроці. Закінчи речення.

Речення виражає ______________________________.
Перше слово в реченні пишеться _______________________ .
Слова в реченні пишуться _________________________ .
В кінці речення ставиться _______________________ .


3.  Постав розділові знаки в кінці речень.
Ми живемо в місті Вінниці
Хто бачив місто з літака
Бережіть природу рідного краю

4. Доповни речення, щоб воно виражало закінчену думку.
На небі виглянуло _____________.  З вирію повернулися ____________.  Дідусь назбирав у лісі цілий кошик ____________.

               Усі слова в реченні пов’язані між собою.

5. Пошир речення за запитаннями. Замість запитань добери слова із довідки.
Наприклад:
Хлопчики (що зробили?) (яку?) гру.
 Хлопчики розпочали веселу гру.

(Коли?) зацвіли у лісі (що?).
__________________________________________
Сонечко (яке?) світить (на чому?).
__________________________________________
По шосе (що робив?) (який?) автомобіль.
___________________________________________

( Довідка: розпочали, весною, яскраве, їхав, веселу, проліски, на небі, легковий.)

6. Спиши речення, установлюючи їх межі. Виправ помилки. Став розділові знаки   . ! ?
       З настанням весни з вирію повернулися птахи кожна пташина зайнялась своїм гніздом не чіпай гніздечко руками ти можеш його зруйнувати

7. Встав числа, що заховалися.

     ... ● 2 = 2            3 ● … =12     
    … ● 4 = 16          … ● 9 = 36
   5 ● … = 50           … ● 8 = 24      
   2 ● … = 14           5 ● … = 30

8. Обчисли.

70 + 5 ● 6 =___           4 ● 8 – 30 = ____    
4 ● 4 - 16 =___            0 ● 10 – 5 = ____
16 : 2 + 8 =___            14 : 2 + 4 =   ____   
 18 : 2 + 28 =___         12 : 2 + 64 = ____

9. Віднови ланцюжок.

8 : 2 = … + 4 = … ● 4 = … - 14 = … : 3 = … ● 5 = … + 5 =  

10.  Розв’яжи задачі. Записуй повне пояснення до дії і коротку відповідь.
Наприклад:
   6 годівниць повісили на кілька дерев по 2 годівниці. Скільки  дерев використали.
Було – 6 год.
Розвісили – на 3 дерева по год.
         Розв’язання
1) 6 : 2 = 3 (дерева) використали.
Відповідь: 3 дерева.

  1). Із 12 дощечок діти зробили 2 шпаківні.  Скільки дощечок витратили на одну шпаківню?
________________________________________________________________________________________________________________________

2). Сойка сховала в землю на зиму 18 жолудів. Скільки схованок зробила сойка, якщо клала у кожну по 2 жолуді?
________________________________________________________________________________________________________________________

3). 16 кг горіхів арахісу розклали по 2 кг у ящики. Скільки заповнили ящиків?
________________________________________________________________________________________________________________________

11. Накресли відрізок завдовжки 12 см, поділи на частини по 3 см. Скільки вийшло таких частин?



12. Читай улюблену книгу!

                                                  Англійська мова
Подивитись відеоурок Виконай відповідні завдання Надішли завдання  с.54  робочого зошита.


                       

Немає коментарів:

Дописати коментар