середа, 29 квітня 2020 р.

29 квітня


29  КВІТНЯ
1.Прочитай текст.
Ластівка   з  перебитим   крилом
Після  гарячого  літнього  дня   загриміла  гроза. Пішла  злива. Вода  залила  ластів’яче  гніздо, що  приліпилося  до  стіни  старої  повітки. Розвалилося гніздечко, повипадали  пташенята. Вони  вже  вбралися  в  пір'ячко, але  ще  не  вміли  літати. В'ється  ластівка  над  дітками, кличе  їх   під  кущ  заховатися .
Кілька  днів  жили  пташенята  під  кущем. Ластівка  носила  їм  їжу. Вони  збивались  докупи  і  ждали  маму .
Ось  уже  четверо  діток  навчилось  літати  й  порозлітались. А  одне  сидить,  не  може  здійнятись. У  нього  перебите  крило. Як  випало  з  гнізда , покалічилось .
До  осені  жило  поранене  пташеня  під  кущем. Його  доглядала  мати. А  коли  настав  час  відлітати  в  теплий  край, ластівки  зібралися  чималим  табунцем, сіли  на  кущ, і  довго  чулось  тривожне  попискування .
Відлетіли  пташки  в  теплий  край. Зосталася  молода  ластівочка  з  перебитим  крильцем. Я  взяв  її  і  приніс  додому. Вона  довірливо  притулилась  до  мене. Я  посадив  її  на  віконце. Ластівка  дивилась  в  синє  небо. Мені  здалося, що  в  неї  на  очах  тремтять  сльози.
                                     Василь  Сухомлинський         

                                          Тестові  завдання
1.Коли  загриміла  гроза ?
а) літнього  дня ;
б) осіннього  дня ;
в) зимового  дня.
2.Що  залила  вода ?
а) шпаківню ;
б) ластів’яче  гніздо ;
в)вороняче  гніздо.
3.Куди  кликала  ластівка  своїх  дітей ?
а) в  нору ;
б)  у  клітку ;
в) під  кущ .
4.Що  сталося  з  молодою  ластівкою  в  якої  поранене  крило ?
а) відлетіла  в  теплий  край ;
б) забрали  додому ;
в) помістили  в  клітку  із  золота .
5. До  якого  жанру  належить  цей  твір ? ________________________
6. Установіть  послідовність  подій
___ Ластівка  дивилася  в  синє  небо .
___ Вода  залила  ластів'яче  гніздо .
___ Його  доглядала  мати .
__ У  нього   перебите  крило .
7. Підкресліть слова , які  можна  використати  для  характеристики  
хлопчика.
( Сміливий ,  байдужий , лінивий , турботливий , злий , милосердний )
8. Як  би  ти  допоміг  пташеняті ?  ______________________________
______________________________________________________________

ВІДПОЧИНЬ І ПРОДОВЖ РОБОТУ
2. Прочитай та вивчи правило.

Речення, у якому про когось або про щось запитується, називається питальним. У кінці питального речення ставиться знак питання (?).
3.Прочитай. Випиши лише питальні речення.
- Хто до столу хоче сісти?
- Я!
- Хто варення хоче з’їсти?
- Я!
- А хто посуд буде мити?
- Ну,  вже ти підказуй, Людо,
А то я та й я!
4. Поміркуй, який розділовий знак потрібно поставити у кінці кожного речення.
Куди повзе мурашка
А як росте ромашка
Куди зникає сонце
Хто загляда в віконце
(Варвара Гринько)
5. Побудуй питальні речення.
Бабуся спекла смачні пиріжки.
Хто ____________________?
Що_____________________?
Які_____________________?
6. Перебудуй розповідні в питальні за зразком.
Зразок. Батько купив Назаркові лижі.
              Хто купив Назаркові лижі?
1.Під березою діти знайшли маленьке совеня.
Кого__________________________________?
2. У годівничку діти насипали крихт.
Що__________________________________?
ВІДПОЧИНЬ І ПРОДОВЖ РОБОТУ

7. Обчисли.
36 : 4 + 27 =
(14 – 10) ∙ 2 =
32 : 4 – 7 =
(9 – 5) ∙ 4 =
2 ∙ 8 – 12 =
16 : 2 + 32 =
3 ∙ 8 + 40 =
24 : 3 + 13 =
8. Розв’яжи задачу.
У майстерні виготовили 12 стільців, а столів у 3 рази менше. Скільки всього столів і стільців виготовили у майстерні?
Вказівка.
1.Спочатку дізнайся скільки виготовили столів.
2. Потім – скільки всього столів і стільців виготовили у майстерні.


Стільці – 12 шт.                                              
Столи - ? шт., у 3 р. м. (від стільців)
Всього - ? шт.
Розвязання
1)___________________________________________________________________
2)___________________________________________________________________
Вираз: … + … : …
Відповідь: ___________________________________________________________
9. Порівняй.

4 ∙ 6 … 4 ∙ 8 – 3
9 · 3 … 12 : 2 + 3
28 : 4 … 0 · 10
10. Накресли прямокутник зі сторонами 3 см і 4 см. Розбий його на квадрати зі стороною 1 см. Скільки одна­кових квадратів вийшло?
11. Читай улюблену книгу.



Немає коментарів:

Дописати коментар