29 КВІТНЯ
1.Прочитай
текст.
Ластівка
з перебитим крилом
Після гарячого літнього дня загриміла
гроза. Пішла злива. Вода залила ластів’яче гніздо, що
приліпилося до стіни старої повітки. Розвалилося гніздечко, повипадали пташенята. Вони
вже вбралися в пір'ячко, але ще не вміли літати. В'ється ластівка
над дітками, кличе їх під кущ заховатися .
Кілька днів жили пташенята під кущем.
Ластівка носила їм їжу. Вони збивались
докупи і ждали маму .
Ось уже четверо діток навчилось
літати й порозлітались. А одне сидить, не
може здійнятись. У нього перебите крило. Як
випало з гнізда , покалічилось .
До осені жило поранене пташеня під
кущем. Його доглядала мати. А коли настав
час відлітати в теплий край, ластівки
зібралися чималим табунцем, сіли на кущ, і
довго чулось тривожне попискування .
Відлетіли пташки в теплий край. Зосталася молода
ластівочка з перебитим крильцем. Я взяв її
і приніс додому. Вона довірливо притулилась до
мене. Я посадив її на віконце. Ластівка
дивилась в синє небо. Мені здалося, що в неї
на очах тремтять сльози.
Василь
Сухомлинський
Тестові
завдання
1.Коли
загриміла гроза ?
а) літнього дня ;
б) осіннього дня ;
в) зимового дня.
2.Що залила
вода ?
а) шпаківню ;
б) ластів’яче гніздо ;
в)вороняче гніздо.
3.Куди кликала
ластівка своїх дітей ?
а) в нору ;
б) у клітку ;
в) під кущ .
4.Що сталося
з молодою ластівкою в якої поранене крило ?
а) відлетіла в
теплий край ;
б) забрали додому ;
в) помістили в
клітку із золота .
5. До якого
жанру належить цей твір ? ________________________
6. Установіть послідовність
подій
___ Ластівка
дивилася в синє небо .
___ Вода залила
ластів'яче гніздо .
___ Його доглядала
мати .
__ У нього
перебите крило .
7. Підкресліть слова , які можна
використати для характеристики
хлопчика.
( Сміливий , байдужий ,
лінивий , турботливий , злий , милосердний )
8. Як би ти допоміг пташеняті
?
______________________________
______________________________________________________________
ВІДПОЧИНЬ І
ПРОДОВЖ РОБОТУ
2. Прочитай та вивчи правило.
Речення, у якому про когось або про щось запитується, називається питальним. У кінці питального речення ставиться знак питання (?).
3.Прочитай. Випиши лише питальні
речення.
- Хто до
столу хоче сісти?
- Я!
- Хто варення
хоче з’їсти?
- Я!
- А хто посуд
буде мити?
- Ну, вже ти підказуй, Людо,
А то я та й
я!
4. Поміркуй, який розділовий знак
потрібно поставити у кінці кожного речення.
Куди повзе мурашка
А як росте ромашка
Куди зникає сонце
Хто загляда в віконце
(Варвара Гринько)
5. Побудуй питальні речення.
Бабуся спекла смачні пиріжки.
Хто ____________________?
Що_____________________?
Які_____________________?
6. Перебудуй розповідні в питальні за зразком.
Зразок. Батько купив Назаркові лижі.
Хто
купив Назаркові лижі?
1.Під березою діти знайшли маленьке совеня.
Кого__________________________________?
2. У годівничку діти насипали крихт.
Що__________________________________?
ВІДПОЧИНЬ І ПРОДОВЖ РОБОТУ
7. Обчисли.
36
: 4 + 27 =
(14
– 10) ∙ 2 =
32
: 4 – 7 =
(9 – 5) ∙ 4 =
2 ∙ 8 – 12 =
16 : 2 + 32 =
3 ∙ 8 + 40 =
24 : 3 + 13 =
8. Розв’яжи задачу.
У майстерні виготовили 12 стільців, а
столів у 3 рази менше. Скільки всього столів і стільців виготовили у майстерні?
Вказівка.
1.Спочатку
дізнайся скільки виготовили столів.
2.
Потім – скільки всього столів і стільців виготовили у майстерні.
Столи - ? шт., у 3 р. м. (від стільців)
Всього - ? шт.
Всього - ? шт.
Розв’язання
1)___________________________________________________________________
2)___________________________________________________________________
Вираз: … + … : …
Відповідь:
___________________________________________________________
9.
Порівняй.
4 ∙ 6
… 4 ∙ 8 – 3
9 · 3
… 12 : 2 + 3
28 :
4 … 0 · 10
10.
Накресли
прямокутник зі сторонами 3 см і 4 см. Розбий його на квадрати зі стороною 1 см.
Скільки однакових квадратів вийшло?
11. Читай улюблену книгу.
Немає коментарів:
Дописати коментар