22 квітня
1. Прочитай. Дай відповіді на питання.
Горобчик
Маринка вбігла в кімнату весела, задихана і прямо з порога закричала:
— Дивіться! Горобчик!
Люда, що сиділа за столом і малювала, відштовхнула стілець і мерщій побігла до сестри.
— Де?
— Ось, — показала Маринка сіреньку пташку, розтуляючи долоні.
— Напевне, з дерева впала й забилась, — сказала мама.
— А вона видужає?
— Не знаю, треба допомогти їй.
— Видужає! Видужає! — закричали дівчатка. — Ми будемо добре доглядати її.
Того ж дня мама дістала в сусідів стару клітку і посадила в неї горобчика. Маринка і Люда поставили йому блюдечко з водою, накришили хліба, насипали зерняток. Перший день горобчик сидів у куточку зажурений. Він підібгав під себе лапки і нічого не їв. Але наступного дня вже почав потроху їсти. А ще через кілька днів весело стрибав по жердинках. Надворі була весна. Дерева стояли зелені, тепло світило сонце.
Якось підійшла Люда до клітки, що висіла на вікні, дивиться: знову зажурився горобчик, забився в куток. Пролетить повз клітку пташка – він весь стрепенеться, зиркне очком і знову замре. Напевне, схотілось і йому політати в синьому небі. Жаль стало Люді горобчика. Відчинила вона дверцята клітки і ….випустила його на волю. Саме тут прибігла до кімнати Маринка. Побачила порожнюю клітку, питає:
- А де горобчик?
- Випустила, - відповіла Люда.
- Ех ти, - кинулась на неї Маринка, - а ще хвалилась, що пташок любиш. Не хочеш ти їх доглядати – от і випустила.
- А от і ні, - засперечалась з нею Люда. – Я більше за тебе їх люблю.
Олег Буцень
1. Хто першим побачив горобчика?
А) мама; Б) Люда ; В) Маринка
2. Де мама взяла клітку для пташки?
А) купила; Б) у сусідів ; В) вдома
3. Чому сумував горобчик?
А) через голод; Б) йому було холодно ; В) хотів на волю
4. Хто випустив горобчика на волю?
А) мама; Б) Люда ; В) Маринка
5. Правильні твердження позначити V, а неправильні Х
Люда сиділа за столом і виконувала домашнє завдання.
| |
Мама купила в магазині клітку для пташки.
| |
Навесні горобчик зажурився у клітці.
| |
Люда відпустила горобчика на волю.
|
6.Заповнити порівняльну таблицю.
Маринка
|
Люда
| |
Першою побачила горобчика .
| ||
Сиділа за столом і малювала.
| ||
«Ми будемо добре доглядати пташку!»
| ||
Відчинила дверцята клітки і випустила пташку на волю.
| ||
«Ех, ти! А ще хвалилась, що пташок любиш!»
|
7. Встановити послідовність подій.
___Люда відпустила горобчика на волю.
___Мама дістала в сусідів стару клітку і посадила в неї горобчика.
___Маринка принесла горобчика в дім.
___Зажурився горобчик, занурився в куток.
8. Продовж речення.
Найбільше любить пташок __________________________, тому що
___________________________________________________ .
Відпочинь і продовж роботу.
2. Уважно переглянь відео та виконай завдання.
Речення має такі ознаки:
- виражає закінчену думку;
- слова пов’язані між собою за допомогою закінчень і
слів- помічників;
- починаємо писати з великої букви;
-у кінці речення ставимо розділовий знак - . ! ?
3. Побудуй речення з поданих слів. Запиши його. Підкресли прийменники.
У, пташки, живуть, гніздах.
Навесні, вилуплюються, у, пташенята, гніздах.
____________________________________________________
____________________________________
Як, співають, у, гарно, пташки, лісі, весняному!
____________________________________________________
4. Прочитай. Постав "+" лише коло речення.
____У лісі квітнуть
____ У ліс квітнути підсніжниками.
____ У лісі квітнуть підсніжники.
_
_
5. Доповни речення так, щоб воно виражало закінчену думку.
У парку посадили _________________ .
З вирію прилетіли _________________ .
Навесні цвітуть _________________ .
Відпочинь і продовж роботу.
6. Запиши числові вирази та обчисли їх.
- По 2 повторити 4 рази _____________
Ділене 15 дільник 3, частка_______________
Число 8 помножити на 3_____________________
Добуток чисел 2 і 4_________________
Частка чисел 21 і 3__________________
Перший множник 2, другий 6. Добуток ?_____________
7. Обчисли.
3•7+8= ___ 0•36+18=
4•6-11=___ 2•1•3=
12:2+27=___ 1•23+38=
10:2-5= 70-5•8=
8. Постав знак >,< або =
12 : 2___8 5•9 ____46
18 : 2 __ 6 4•8 ___ 34
16 : 2 __ 8 3•9 ___ 27
14 : 2 __ 4 5• 6 ___ 31
9. Із приклада на множення склади два приклади на ділення.
2•7=14 2•9=18
__________ ___________
__________ ___________
__________ ___________
10. Розв’яжи задачу.
У наборі Лего є 27 цеглинок. 9 цеглинок використали для побудови яхти. Решту поділили порівну між собою двоє учнів для побудови будинків. Скільки цеглинок має кожний хлопчик?
Вказівка:
1) Спочатку дізнайся скільки цеглинок залишилося ;
2) Решту цеглинок поділи на рівні частини між двома учнями.
1)_________________________________________________;
2)_________________________________________________;
Вираз: ( ____ - _____ ) : _______
Відповідь:_______________________________________ .
10. Накресли квадрат зі стороною 6 см та знайди його периметр.
a = 6 см
Р - ?
Розв’язання
P = a • 4
P = _____________________________________
Відповідь: Р =___________________________
10. Читай улюблену книжку.
Немає коментарів:
Дописати коментар