середа, 22 квітня 2020 р.

22 квітня

22 квітня

1. Прочитай. Дай відповіді на питання.

Горобчик

Маринка вбігла в кімнату весела, задихана і прямо з порога закричала:
— Дивіться! Горобчик!
Люда, що сиділа за столом і малювала, відштовхнула стілець і мерщій побігла до сестри.
— Де?
— Ось, — показала Маринка сіреньку пташку, розтуляючи долоні.            
— Напевне, з дерева впала й забилась, — сказала мама.
— А вона видужає?
— Не знаю, треба допомогти їй.
— Видужає! Видужає! — закричали дівчатка. — Ми будемо добре доглядати її.
Того ж дня мама дістала в сусідів стару клітку і посадила в неї горобчика. Маринка і Люда поставили йому блюдечко з водою, накришили хліба, насипали зерняток.    Перший день горобчик сидів у куточку зажурений. Він підібгав під себе лапки і нічого не їв. Але наступного дня вже почав потроху їсти. А ще через кілька днів весело стрибав по жердинках. Надворі була весна. Дерева стояли зелені, тепло світило сонце.
     Якось підійшла Люда до клітки, що висіла на вікні, дивиться: знову зажурився горобчик, забився в куток. Пролетить повз клітку пташка – він весь стрепенеться, зиркне очком і знову замре. Напевне, схотілось і йому політати в синьому небі. Жаль стало Люді горобчика. Відчинила вона дверцята клітки і ….випустила його на волю. Саме тут прибігла до кімнати Маринка. Побачила порожнюю клітку, питає:
- А де горобчик?
- Випустила, - відповіла Люда.
- Ех ти, - кинулась на неї Маринка, - а ще хвалилась, що пташок любиш. Не хочеш ти їх доглядати – от і випустила.
- А от і ні, - засперечалась з нею Люда. – Я більше за тебе їх люблю.
                                                                                                               Олег Буцень
1. Хто першим побачив горобчика?
А) мама;       Б) Люда ;         В) Маринка

2. Де мама взяла клітку для пташки?
А) купила;     Б) у сусідів ;        В) вдома

3. Чому сумував горобчик?
А) через голод;       Б) йому було холодно ;       В) хотів на волю

4. Хто випустив горобчика на волю?
А) мама;      Б) Люда ;          В) Маринка

5. Правильні твердження позначити V, а неправильні Х
Люда сиділа за столом і виконувала домашнє завдання.

Мама купила в магазині клітку для пташки.

Навесні горобчик зажурився у клітці.

Люда відпустила горобчика на волю.


6.Заповнити порівняльну таблицю.

Маринка
Люда
Першою побачила горобчика .


Сиділа за столом і малювала.


«Ми будемо добре доглядати пташку!»


Відчинила дверцята клітки і випустила пташку на волю.


«Ех, ти! А ще хвалилась, що пташок любиш!»



7. Встановити послідовність подій.
___Люда відпустила горобчика на волю.
___Мама дістала в сусідів стару клітку і посадила в неї горобчика.
___Маринка принесла горобчика в дім.
___Зажурився горобчик, занурився в куток.

8. Продовж речення.
 Найбільше любить пташок __________________________, тому що

___________________________________________________ .
                                   Відпочинь і продовж роботу.

2. Уважно переглянь відео та виконай завдання.



Речення має такі ознаки:
- виражає закінчену думку;
- слова пов’язані між собою за допомогою закінчень і 
        слів- помічників;
- починаємо писати з великої букви;
-у кінці речення ставимо розділовий знак - .  !  ?

3. Побудуй речення з поданих слів. Запиши його. Підкресли прийменники.
У, пташки, живуть, гніздах.
                                                                 

Навесні, вилуплюються, у, пташенята, гніздах.

____________________________________________________
____________________________________
Як, співають, у, гарно, пташки, лісі, весняному!
____________________________________________________

4. Прочитай. Постав  "+" лише  коло речення.
 ____У лісі квітнуть

____ У ліс квітнути підсніжниками.

____ У лісі квітнуть підсніжники.
_
5. Доповни речення так, щоб воно виражало закінчену думку. 

 У парку посадили _________________ .

З вирію прилетіли _________________ .

Навесні цвітуть _________________ .

          Відпочинь і продовж роботу.

6. Запиши числові вирази та обчисли їх.
- По 2 повторити 4 рази _____________

 Ділене 15 дільник 3, частка_______________ 

 Число 8 помножити на 3_____________________

 Добуток чисел 2 і 4_________________

Частка чисел 21 і 3__________________

 Перший множник 2, другий 6. Добуток ?_____________

7. Обчисли.

3•7+8= ___                          0•36+18=
4•6-11=___                          2•1•3=
12:2+27=___                      1•23+38=
10:2-5=                               70-5•8=

8. Постав знак >,< або =
    
       12 : 2___8                      5•9 ____46
       18 : 2 __ 6                     4•8 ___ 34
       16 : 2 __ 8                     3•9 ___ 27
       14 : 2 __ 4                     5• 6 ___ 31

9. Із приклада на множення склади два приклади на ділення.
2•7=14                                 2•9=18
__________                         ___________
__________                         ___________

__________                        ___________


                             Прочитай правило та запам'ятай!




10. Розв’яжи задачу.
У наборі Лего є 27 цеглинок. 9 цеглинок використали для побудови яхти. Решту поділили порівну між собою двоє учнів для побудови будинків. Скільки цеглинок має кожний хлопчик?
Вказівка:
1) Спочатку дізнайся скільки цеглинок залишилося ;
2) Решту цеглинок поділи на рівні частини між двома учнями.

1)_________________________________________________;

2)_________________________________________________;

Вираз: ( ____ - _____ ) : _______
Відповідь:_______________________________________ .

10. Накресли квадрат зі стороною 6 см та знайди його периметр.

 a = 6 см
 Р - ?

                   Розв’язання
P = a • 4

P = _____________________________________


Відповідь:  Р =___________________________

10. Читай улюблену книжку.

Немає коментарів:

Дописати коментар