24 квітня
1. Прочитай. Дай відповіді на питання.
Антон і Харитон
Жили на світі Антон і Харитон.
- Давай з тобою дружити, – сказав Харитон. – Усе ділитимемо навпіл – і горе, і радість.
- Згода, - сказав Антон, - коли поруч друг, жити легше і веселіше.
Йшли вони якось полем. Сонце палить. А сховатися ніде – ні деревця, ні кущика.
- Дай мені свого бриля, - сказав Харитон, - а то мені дуже голову припікає. Сонце почало і йому пекти в голову, але Антон подумав: «Нічого, потерплю. Зате Харитонові добре!» .
- Дай мені свого бриля, - сказав Харитон, - а то мені дуже голову припікає. Сонце почало і йому пекти в голову, але Антон подумав: «Нічого, потерплю. Зате Харитонові добре!» .
Раптом набігла величезна хмара, линув дощ.
- Давай мені скоріше свого плаща, - закричав Харитон, - хіба не бачиш, що твій друг мокне?
- Давай мені скоріше свого плаща, - закричав Харитон, - хіба не бачиш, що твій друг мокне?
Антон віддав йому плаща. Дощик поливав Антона. Але він думав:
« Ну, що ж, заради дружби і помокнути можна». Закінчився дощ, засяяло сонечко. Харитон віддав Антонові його плащ і бриль.
- Візьми, - каже він, - а то мені нести важко.
- Візьми, - каже він, - а то мені нести важко.
Антон узяв мокрий плащ і мокрий капелюх. І замислився. Тим часом друзі дійшли до перехрестя.
-Тобі куди? – запитав Антон.
-Мені ліворуч, - відповів Харитон.
-Ну, а мені праворуч, - сказав Антон.
- Так ми ж хотіли разом іти! – Закричав Харитон. – Ми ж друзі з тобою!
Але Антон ішов усе далі й далі. Жодного разу не озирнувся.
( Л.Воронкова)
1)Де відбувалися події?
А) У лісі; Б) На шкільному подвір’ї; В) У полі.
2) Що захищало Харитона від сонця?
А) Капелюх; Б) Бриль; В) Панама.
3) Що захищало Харитона від дощу?
А) Плащ; Б) Парасоля; В) Куртка.
4) Куди повернув Антон на перехресті?
А) Прямо; Б) Праворуч; В) Ліворуч.
5) Встав у речення пропущене слово.
Будемо один з одним все ділити навпіл – і _________, і радість.
6) Встанови послідовність подій у тексті.
__Тим часом друзі дійшли до перехрестя
__Йшли вони якось полем
__Пройшов дощ. Засяяло сонце.
7) Підкресли речення, яке не зустрічалося у тексті.
Раптом набігла величезна хмара. Линув дощ.
Харитон подякував Антону за допомогу.
Дощик поливав Антона.
8) Підкресли слова, які описують Антона.
Добрий, щирий, щедрий, ввічливий, впертий, доброзичливий, привітний.
Відпочинь і продовж роботу.
2. Склади короткий текст-опис кота за схемою в зошиті.
Можеш описувати свого домашнього улюбленця.
1) Розглянь малюнок.
2) Який цей кіт?
3) Назви частини тіла кота. Опиши їх.
Яка в кота шерсть? Які очі? На що схожі? Які вуса? Які вушка? Який хвостик? Які лапки?
Зразок тексту-опису ти можеш прочитати на с.46.
Відпочинь і продовж роботу.
3. Зі слів кожного рядка склади і запиши речення.
Проліски, буйно, цвітуть, блакитні.
_________________________________________________
Руки, зерно, робочі, в ріллю, посіяли.
_________________________________________________
Птахи, з, країв, повернулися, теплих.
_________________________________________________
Клумбах, на, цвітуть, квіти.
__________________________________________________
4. Прочитай. Знайди межі речень. Виправ помилки. Запиши текст. Добери заголовок.
Біля Запоріжжя росте легендарний дуб йому понад пˈятсот років він схожий на величезну парасольку могутній велетень вражає всіх відвідувачів.
_____________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
5. Познач «+» лише речення. Постав в кінці речень потрібні розділові знаки.
Курчатка метушились біля квочки
Вчора ми весело
Звідки прийшли хлопчики
Навесні проліски
Діти, будьте обережні з вогнем
Як цікаво у зоопарку
6. Обчисли.
3 · 7 – 12 = __ (11 – 8 ) · 9 = ___
3 · 8 + 18 = __ 2 · 5 + 90 = ____
4 · (64 - 55) = __ 8 : 2 + 18 = ____
12 : 2 + 49 = ___ 16 : 2 – 7 = ____
8.Постав знаки «+», «-», «·», « : », щоб рівності були правильними.
3 … 9 = 27 3…9 = 12 16…2 = 8
16…2 = 14 2…5 = 7 2…5 = 10
9. Запиши таблицю множення 3. З таблиці множення склади за зразком таблицю ділення на 3. Прочитай її зліва направо, справа наліво; згори вниз і знизу вгору. Прочитай таблицю ділення крокуючи, як солдат, стрибаючи, як заєць. Вивчи її напамˈять.
3 ● 1 = 3 3 : 3 = 1
3 ● 2 = 6 6 : 3 = 2
3 ● 3 = __ 9 : 3 = __
3 ● 4 = __ 12 : 2 = __
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
Відпочинь і продовж роботу.
10. Розвˈяжи задачі. Записуй повне пояснення до дії і коротку відповідь.
1. 24 л молока розлили в трилітрові банки. Скільки банок використали?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. 16 школярів вишикувалось парами. Скільки пар утворилось?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Скільки коліс у 8 триколісних велосипедів?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Якщо на кожний фартух йде по 2 м тканини, то з куска тканини вийде 5 фартухів. Скільки метрів тканини в куску?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Порівняй і постав знак « < », « > », « = » .
8 дм 2 см … 29 см 95 см …1см
1 м …10 дм 1 м … 1 см
12. Накресли відрізок АВ довжиною 6 см. Розділи його на 3 рівні частини. Яка довжина кожної частини. Запиши це дією ділення.
13. Читай улюблену книгу.
14. Не забувай про сторінку ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.
Немає коментарів:
Дописати коментар