27 квітня
1. Прочитай. Дай відповіді на питання.
Бджілки на розвідці
Настала весна, сонце зігнало сніг з полів, у пожовклій травичці з'явилися свіжі яскраво-зелені стебельця, бруньки на деревах випускали молоде листячко.
От прокинулася й бджілка від свого зимового сну, прочистила очиці волохатими лапками, розбудила подруг. Виглянули вони у віконечко — дізнатися: чи зник уже сніг, лід, і холодний північний вітер?
Бачать бджілки, що сонечко світить весело, що скрізь тепло. Вибралися вони з вулика і полетіли до яблуньки:
— Чи нема в тебе, яблунько, чого-небудь для бідних бджілок? Ми цілу зиму голодували.
— Ні, — каже яблунька, — ви прилетіли занадто рано. Мої квіти ще заховані в бруньках. Спитайте у вишні.
Полетіли бджілки до вишні:
— Люба вишенько! Чи нема в тебе квіточки для бідних бджілок?
— Завітайте, любоньки, завтра, — відповідає їм вишня.
— Сьогодні ще нема на мені жодної відкритої квіточки.
Полетіли бджілки до тюльпана. Заглянули в його яскраву голівку, та не було в ній нектару.
Сумні та голодні бджілки хотіли вже додому повертатись, коли враз побачили під кущем маленьку темно-синю квіточку: це була фіалочка. Вона відкрила бджілкам свою чашечку, повну запашного солодкого соку.
Наїлися, напилися бджілки і полетіли додому радесенькі.
К. Ушинський
1. Яка пора року настала?
А) осінь;
Б) весна;
В) літо.
2. Що робила бджілка?
А) Прокинулась від зимового сну;
Б) лаштувалася лягати спати;
В) повернулася з прогулянки .
3.Чому яблунька і вишня не змогли нагодувати бджілок?
А)бо вони були жадібними;
Б) бо їхні квіти давно відцвіли;
В) бо їхні квіти ще були заховані у бруньках;
4. Яка квіточка пригостила бджілок солодким соком?
А)пролісок;
Б)сон-трава;
В) фіалка.
5. Продовж речення.
Наїлися, напилися бджілки __________________________________________. Сьогодні ще нема на мені____________________________________________. Заглянули в його яскраву голівку _____________________________________.
6.Підкреслити двома лініями дієслова, які характеризують дії бджілки:
Настала, прокинулась, заспівала, прочистила, назбирала, розбудила,
розвеселила, зраділа .
7.Встанови послідовність подій у тексті
__Полетіли бджілки до тюльпана.
__Полетіли бджілки до вишні.
__Бачать бджілки що сонечко світить весело, що скрізь тепло.
__Вона відкрила бджілкам свою чашечку, повну запашного солодкого соку.
8.Виправ помилки та запиши.
Настала зима, сонце зігнало сніг з полів, яскравій траві з’явилися свіжі темно-зелені стебельця, бруньки на кущах випускали молоде листячко.
Веселі та радісні бджілки хотіли вже до вулика повертатись.
_________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Відпочинь і продовж роботу.
Ми вимовляємо або пишемо речення з різною метою. Ми можемо про щось розповідати, запитувати чи спонукати когось до дії.
2. Переглянь відео. Склади і запиши 5 речень за малюнками та словами (якщо не вистачає часу став відео на паузу). Добери заголовок.
_________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Перечитай речення. Про що в них розповідається?
Речення, у якому про щось розповідається або повідомляється,
називається РОЗПОВІДНИМ. У кінці розповідного речення ставиться
крапка або знак оклику.
називається РОЗПОВІДНИМ. У кінці розповідного речення ставиться
крапка або знак оклику.
3. Постав в кінці розповідних речень потрібний розділовий знак ( . ! ).
Від чого це залежить?
Сьогодні мій день народження __
Настала квітуча весна ___
В акваріумі плаває золота рибка__
Діти йдуть до лісу __
Яка краса у весняному лісі___
Найкраща пора року весна___
Навесні прокидаються комахи ___
Відпочинь і продовж роботу.
4. Обчисли.
5 · 8 – 12 = __ (18 – 13 ) · 9 = ___
3 · 10 + 19 = __ 1 · 5 + 80 = ____
4 · (75 - 66) = __ 24 : 3 + 28 = ____
12 : 3 + 15 = ___ 15 : 3 + 76 = ____
5. Запиши таблицю множення 4. З таблиці множення склади за зразком таблицю ділення на 4. Прочитай її зліва направо, справа наліво; згори вниз і знизу вгору. Прочитай таблицю ділення крокуючи, як солдат, стрибаючи, як жабка.
Вивчи її напамˈять!
Вивчи її напамˈять!
4 ● 1 = 4 4 : 4 = 1
4 ● 2 = 8 8 : 4 = 2
4 ● 3 = __ 12 : 4 = __
4 ● 4 = __ 16 : 4 = __
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
___________ ___________
Відпочинь і продовж роботу.
6. Розвˈяжи задачі. Записуй повне пояснення до дії і коротку відповідь.
1.Скільки всього учнів у їдальні за 5 столами, якщо за кожним їх по 6?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Маринка має 8 купюр, по 10 грн кожна. Скільки коштів має Маринка всього?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.У парку в однакових рядах посадили 45 тюльпанів. У скількох рядах посаджено тюльпани, якщо їх у кожному ряду по 5?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.В актовій залі в однакових рядах учні розставили 36 стільців. У скількох рядах розставлено стільці, якщо їх у кожному ряду по 9?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Постав знаки «+», «-», «·», « : », щоб рівності були правильними.
4__9 = 36 8__7 = 15 14__2 = 7
16__4 = 4 3__5 = 8 5__6 = 30
8. Накресли відрізок АВ довжиною 12 см. Розділи його на 4 рівні частини. Яка довжина кожної частини. Запиши це дією ділення.
А ●
8. Накресли відрізок АВ довжиною 12 см. Розділи його на 4 рівні частини. Яка довжина кожної частини. Запиши це дією ділення.
А ●
_________________________________________________________________________
9.Читай улюблену книгу.
10. Не забувай про сторінку ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.
Немає коментарів:
Дописати коментар