2 квітня
1. Прочитай текст та виконай завдання.
Красиві слова і красиве діло
Серед поля стоїть маленька хатина. Її побудували, щоб у негоду люди могли
сховатися й пересидіти в теплі.
Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час
було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з
відра.
Коли це бачать: до хатини біжить ще
один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як
хлющ. Він тремтів од холоду.
І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:
— Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...
Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:
— Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...
А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її
змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку й одягнув суху.
Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла.
(В.Сухомлинський)
1. До якого жанру відноситься даний твір?
а) вірш
б) казка
в) оповідання
2. Незнайомий хлопчик був з іншого
а) міста
б) села
в) вулиці
3. У яку пору року відбувалися події ?
а) восени
б) весною
в) влітку
4. Продовж речення :
Серед поля стоїть маленька
_____________.
А в лісі в цей час було троє
______________.
Коли це бачать: до
хатини біжить ще один ____________ .
Він тремтів од
______________.
Гарні — красиві
_____________.
5. Обери правильне міркування. Головна думка твору:
а) Добре, що у лісі є
хатина, де можна сховатись від дощу.
б) Людина красна не словами,
а добрими ділами.
в) Потрібно соромити тих,
хто не слідкує за прогнозом погоди.
6. Встановіть послідовність подій у творі.
£ Хлопці сховались в хатинці у лісі і
побачили, як до хатини прибіг ще один хлопчик.
£ Третій хлопець зняв з себе суху сорочку
і дав її змоклому хлопчику.
£ Одного дня троє хлопців гуляли лісом і
раптом пішов дощ.
£ Двоє хлопців поспівчували тому, хто
змок на дощі.
7. Поміркуй
та продовж думку.
Гарні – красиві діла, а не
слова. Так говорять _____________________________
____________________________________________________________________
2. Познач правильну кінцівку твердження:
1.Дієслово - слово, яка називає:
а) предмет ;
б) дію предмета ;
в) ознаку предмета.
2.
Доповни речення: «Дієслова відповідають на питання …»
а) Хто? Що?
б)Що робить? Що робив? Що зробить?
в) Який? Яка? Яке? Які?
3. Познач
рядочок, у якому всі слова є дієсловами:
а) думають, спала, покотилося .
б) прочитаю , зелений , весна .
в) гори, відповідь, лежать.
4. Зазнач, якими дієсловами необхідно доповнити
прислів’я:
«Книга _____________, як на світі
______________.»
а) вчить, жить;
б) читати, писати;
в) думати, говорити.
3. Прочитай
іменники. Утвори від них дієслова за зразком.
Зразок: Ходьба-ходити.
Читання -
_________________________________;
Говоріння -________________________________;
Свято - ___________________________________.
4. Добери й запиши по одному дієслову
до поданих іменників:
Учитель -__________________________________;
Продавець -_________________________________;
Горобець - _________________________________.
5. Добери й запиши до поданих дієслів дієслова з
протилежним значенням:
Зразок: Відкрити- закрити;
Загубити -
___________________________;
Сміятися - _______________________________;
Вийти -
_________________________________.
6. Добери й запиши до поданого дієслова близькі за значенням дієслова:
Говорити-
_____________________________________________.
7. Запиши текст, дібравши заголовок та дієслова в потрібній формі..
Діти
___________в бібліотеку. Вони _____________книги. Оленка __________ казки
Наталі Забіли.
8. Знайди значення
виразу 60 – ( а * 10), якщо а = 1, а = 0.
______________________________________________________________
______________________________________________________________
9. Порівняй < > =
2 · 3 ___ 7 2 · 5 ___8
2 ·
7___14 2 · 9___18
10.Розв’яжи
приклади.
2 · (9 – 2 ) =___ 2 · 10 – 7 =___
10 · 4 + 8 =____ 2 · 5 + 15 =___
0 · (6 + 8) =____ 2 · (7 – 4) =___
2 · 1 – 2 =_____ 2 · (10 – 7) =___
2 · 4 + 8 =_____ 1 · 5 + 18 =___
2 · 6 + 37 = ___ 2 · 0 +19 =___
11. Розв’яжи задачу.
Мама купила 4 пакети картоплі по 2кг в кожному і 2 сітки по 10 кг буряків. Скільки всього
кілограмів овочів купила мама?
Вказівка:
1). Спочатку дізнайся скільки всього кілограмів картоплі купила мама;
2). Потім дізнайся скільки всього буряків купила мама;
3). А потім вже скільки всього овочів купила мама.
1).___________________________________________________;
2).___________________________________________________;
3).___________________________________________________;
Вираз:___ · ___+__ · ____
Відповідь:___________________________________________________.
12. Продовж
рівність:
1 тиждень =______днів 2 роки = _____міс.
2 тижні =________днів 2
роки 6 міс. =_____міс.
Немає коментарів:
Дописати коментар