четвер, 2 квітня 2020 р.

2 квітня


2 квітня
1. Прочитай текст та виконай завдання.
Красиві слова і красиве діло
Серед поля стоїть маленька хатина. Її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.
Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.
Коли це бачать: до хатини  біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.
І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:
— Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...
Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:
— Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...
А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку й одягнув суху.
Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла.
                                                                                       (В.Сухомлинський)
1. До якого жанру відноситься даний твір?
а) вірш                         
б) казка                        
в) оповідання
2. Незнайомий хлопчик був з іншого
а) міста
б)  села
в) вулиці
3. У яку пору року відбувалися події ?
а) восени
б) весною
в) влітку
4. Продовж речення :
Серед поля стоїть маленька _____________.
А в лісі в цей час було троє ______________.
Коли це бачать: до хатини  біжить ще один ____________ .
Він тремтів од ______________.
Гарні — красиві _____________.
5. Обери правильне міркування. Головна думка твору:
а) Добре, що у лісі є хатина, де можна сховатись від дощу.
б) Людина красна не словами, а добрими ділами.
в) Потрібно соромити тих, хто не слідкує за прогнозом погоди.
 6. Встановіть послідовність подій у творі.
£ Хлопці сховались в хатинці у лісі і побачили, як до хатини прибіг ще один хлопчик.
£ Третій хлопець зняв з себе суху сорочку і дав її змоклому хлопчику.
£ Одного дня троє хлопців гуляли лісом і раптом пішов дощ.
£ Двоє хлопців поспівчували тому, хто змок на дощі.
 7. Поміркуй та продовж думку.
Гарні – красиві діла, а не слова. Так говорять _____________________________
____________________________________________________________________

2. Познач правильну кінцівку твердження:
             1.Дієслово - слово, яка називає:
                  а) предмет ;   
                   б) дію предмета ;    
                   в) ознаку предмета.
        2. Доповни речення: «Дієслова відповідають на питання …»
         а) Хто? Що?
         б)Що робить? Що робив? Що зробить?
         в) Який? Яка? Яке? Які?
              3. Познач рядочок, у якому всі слова є дієсловами:
                    а) думають, спала,  покотилося .                           
                    б)  прочитаю , зелений   ,  весна .                                              
                    в) гори, відповідь, лежать. 
        4. Зазнач, якими дієсловами необхідно доповнити прислів’я:
   «Книга  _____________, як на світі ______________.»
         а) вчить, жить;   
         б) читати, писати;     
         в) думати, говорити.
3. Прочитай іменники. Утвори від них дієслова за зразком.
Зразок: Ходьба-ходити.
Читання -  _________________________________;
Говоріння -________________________________;
Свято -  ___________________________________.
4. Добери й запиши по одному дієслову до поданих іменників:
Учитель -__________________________________;
Продавець -_________________________________;
Горобець - _________________________________.
5. Добери й запиши до поданих дієслів дієслова з протилежним значенням
Зразок: Відкрити- закрити;
           Загубити -        ___________________________;
           Сміятися -    _______________________________;
           Вийти  -     _________________________________.
6. Добери й запиши до поданого дієслова  близькі за значенням дієслова
Говорити- _____________________________________________.
7. Запиши текст, дібравши  заголовок  та дієслова в потрібній формі..

           Діти ___________в бібліотеку. Вони _____________книги. Оленка __________ казки Наталі Забіли.

8. Знайди значення виразу 60 – ( а * 10), якщо а = 1, а = 0.
______________________________________________________________
______________________________________________________________
9. Порівняй < > =
2 · 3 ___ 7                 2 · 5 ___8                  
2 · 7___14               2 · 9___18

10.Розв’яжи приклади.
2 · (9 – 2 ) =___             2 · 10 – 7 =___
10 · 4 + 8 =____             2 · 5 + 15 =___
0 · (6 + 8) =____             2 · (7 – 4) =___
2 · 1 – 2 =_____             2 · (10 – 7) =___
2 · 4 + 8 =_____             1 · 5 + 18 =___
2 · 6 + 37 = ___               2 · 0 +19 =___

11. Розв’яжи задачу.
Мама купила 4 пакети картоплі по 2кг в кожному і  2 сітки по 10 кг буряків. Скільки всього кілограмів овочів купила мама?
 Вказівка:
1). Спочатку дізнайся скільки всього кілограмів картоплі купила мама;
2). Потім дізнайся скільки всього буряків купила мама;
3). А потім вже скільки всього овочів купила мама.
1).___________________________________________________;
2).___________________________________________________;
3).___________________________________________________;
Вираз:___ · ___+__ · ____
Відповідь:___________________________________________________.
                  
12. Продовж рівність:    
1 тиждень =______днів       2 роки = _____міс.
2 тижні =________днів        2 роки 6 міс. =_____міс.


Немає коментарів:

Дописати коментар