понеділок, 4 травня 2020 р.

4 травня



4 травня
1. Прочитай. Дай відповіді на питання.

«Джерельце»

   Пішли якось дідусь з онуком в ліс по гриби. Довго збирали, поки назбирали повні кошики. З повними кошиками важкувато, і день якраз видався спекотний, душний. Вирішили відпочить.
Саме і весела галявинка вигулькнула. Трава  на ній зелена, свіжа. У траві вітерець із сонячним зайчиком бавляться.
                  Як гарно! – зрадів онук. – Дідусю, давай тут перепочинемо! Он і дерево лежить.
Сіли. Дідусь достав окрайця хліба, розламав навпіл.
                  Ех, до хліба ще б ковток водиці, - зітхнув дідусь.
                  Ой, дідусю, тут хтось є! – прошепотів онук.
Прислухались.
                  А й справді, внучку, ніби дзюрчить. Ану поглянь кругом. Ти гострозорий, може, і знайдеш.
Подивився хлопчик навкруг. Бачить під кущем, з-під камінця, вода сочиться. Тільки виколупав один камінець, - звідти як хлине струминка! Та холодна, чиста!
Напились води досхочу, а дідусь і каже:
 – Давай, внучку,зробимо так, щоб усім було приємно пити з джерельця.
Зробив дідусь кухлик із березової кори – кожний тепер нап’ється із джерельця. Оглянули свою роботу – до ладу вийшло. Напились ще на прощання і пішли додому.
                                                                                (За А. Сахаровим)


1). Хто пішов у ліс по гриби?
   А) дідусь з онуком
   Б) дідусь з онучкою
   В) бабуся з онуком

2). Які звуки почув хлопчик?
   А) пташині голоси; 
   Б) дзюркотіння струмка;
   В) голоси людей

3). Звідки витікала вода?
   А) з-під дерева
   Б) з-під куща
   В) з-під камінця

4). З чого дідусь зробив кухлик?
А) з дубової кори 
Б) з соснової кори
   В) з березової кори

5). Продовж речення.
Дідусь зробив кухлик з березової кори – кожний тепер нап’ється із __________________________________________________________

6). У яку пору року, на твою думку, відбуваються події у тексті?
__________________________________________________________

7). Чого наc  вчить дане оповідання?

_________________________________________
2. Підбери і запиши відповідні питальні слова до поданих речень.
1). ______________ живе в будинку?
2). ______________  ви зустріли по дорозі додому?
3). ______________ ви ідете кожного ранку?
4). ______________ живе слон?
5). ______________ допомогла дівчинка мамі на кухні?
6). ______________ належить ця хустинка?
(Слова для довідок: куди, кого, що, кому, де, хто)

3. Сьогодні ми  попрацюємо з підручником Українська мова.
Але спочатку пригадаємо, що таке «Діалог»
1). Діалог – це розмова двох осіб.
2). У діалозі бере участь двоє людей.
3). Репліка – це фраза кожного учасника діалогу.
4). Тире ставимо на початку кожної репліки.
5). Репліку пишемо з нового рядка.
6). У діалозі використовуємоі питальні , спонукальні, і розповідні речення.
7). Діалог  може супроводжуватися словами автора.
1). Прочитай діалог на сторінці 77. Усно дай відповіді на питання після тексту. 

4. Доповни діалог власними репліками.
Уяви, що ти прийшов(ла) до бібліотеки повернути книжку і попросити іншу. Як ти це зробиш?)
                                               У бібліотеці
- Вітаємо тебе у бібліотеці!
- ________________________________!
- Яку книгу ти здаєш?
- _________________________________________.
- Хто тобі найббільше сподобався з головних героїв?
- __________________________________________.
- Яку наступну книжку ти бажаєш прочитати?
- ______________________________________________.
- Чудовий вибір! Тримай! До зустрічі!
- _____________!_________________________________!
Відпочинь і продовж роботу
5. Завдання на логіку.
1). Три лелеки стали в ряд. Відстань між сусідніми лелеками -
6 м. Якою є відстань між крайніми лелеками?  _______________
2). Вовк і заєць  - сусіди по дачі. Довжина спільної сторони дачі  -  24 м. Цю сторону Заєць загородив парканом, закопуючи через кожні 4 м стовп. Скільки всього знадобиться стовпів? __________
6. Обчисли.
- добуток чисел 2 і 9
- частку чисел 14 і 2
- добуток чисел 2 і 4 збільшити на 19
- частку чисел 16 і 2 збільшити на 45
- 11 збільшити на частку чисел 18 і 2
- суму чисел 10 і 5 поділити на 3
- частку чисел 24 і 3 збільшити на 18
- число 60 зменшити на добуток чисел  5 і 7
- суму чисел 20 і 8 зменшити в 4 рази
- частку чисел 30 і 5 збільшити на 10
7. Виконай ланцюжок.
3 · 8 = … - 6 = … : 2 = … + 7 = … : 2 = … - 5 =
7 · 4 = … - 10 = … : 3 = … · 4 = … - 17 =
8. Розв’яжи задачі.
1). Синові 3 роки. А батко у 9 разів старший від нього. Скільки років батьку? ____________________________________________________________________________________________________________________
2). Книга коштує 36 гривень, а альбом – у 4 рази дешевший. Яка вартість альбома?


  
9. Розв’яжи рівняння.  
 76 – Х = 24                   100 – Х = 55
  Х = _______                      ______________
  Х = ______                        ______________
  76 - _____ = 24                  ______________    
          _______                      ______________


10. Накресли квадрат зі стороною 6 см і визнач периметр.
11. Читай улюблену книгу.
                                 Англійська мова 4 травня


                                             Тема : Одяг / Clothes


       Сьогодні на відеоуроці починаємо вивчення нової теми: Одяг.
          Тому обов'язково до його початку потрібно підготуватися:
  1) візьми ручку , відкрий підручник з англійської мови на сторінках 
      88 - 89 та відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 56 ;


  2) переглядай відео і виконуй старанно усі завдання в зошиті ;



3) надіслати вчительці фотозвіт сторінки 56.                                          





Немає коментарів:

Дописати коментар