8 ТРАВНЯ
1.Переглянь відео.
Тому наш урок буде присвячений Дню Перемоги.
Двічі прочитай вірші, звертаючи увагу на розділові знаки. Третій раз прочитай вірші виразно вголос.
ПАМ’ЯТЬ
І живуть у пам’яті народу
Його вірні дочки і сини,
Ті, що не вернулися з походів
Грізної, великої війни.
Їх життя, їх помисли високі,
Котрим не судилось розцвісти,
Закликають мир ясний і спокій,
Як зіницю ока, берегти.
В. Симоненко
ДЕНЬ ПЕРЕМОГИ
Привели шляхи-дороги
Наш народ до перемоги.
І солдати-дідусі
Посміхаються усі.
Це святе травневе свято
Треба серцем відчувати!
Придивись: в старих солдат
Сльози радощів блищать!
Хай завжди в усьому світі
Буде мир і щастя дітям,
Бо народжені вони
Для життя, а не війни.
С. Гордієнко
Відпочинь та продовж роботу.
2. Сьогодні ми знову попрацюємо з підручником УКРАЇНСЬКА МОВА, але спочатку переглянь уважно відео
У кожному реченні є головні слова. Вони називають про кого або про що йдеться (підмет) та що робить (присудок) той, про кого йде мова.
3. Спиши. Підкресли головні слова (підмет і присудок). Постав до них питання.
Зразок. (Що?) Поле - (що зробило?)вкрилося ранковим туманом.
Ранкова роса блищить на траві.
_________________________________________________
Зачервоніли маки у полі.
__________________________________________________
Білі хмаринки летять над Україною.
__________________________________________________
Люди дякують солдатам за перемогу.
__________________________________________________
4. Виконай у підручнику з української мови вправу 3 на с.82. Запиши її в зошит.
5. Виконай обидва завдання у вправі 4 на сторінці 83 та запиши їх у зошит.
6. Виконай тест: головні слова у реченні. Результати сфотографуй та надішли мені.
7. Обчисли.
6 ∙ 5 + 54 : 6 = __ 40 : 5 – 20 : 5 =__
48 – 28 : 4 = __ (48 – 28) : 4 =__
24 : 6 : 2 = __ 24 : (6 : 2) = __
Переглянь уважно відео про кратне порівняння чисел
1.Переглянь відео.
Двічі прочитай вірші, звертаючи увагу на розділові знаки. Третій раз прочитай вірші виразно вголос.
І живуть у пам’яті народу
Його вірні дочки і сини,
Ті, що не вернулися з походів
Грізної, великої війни.
Їх життя, їх помисли високі,
Котрим не судилось розцвісти,
Закликають мир ясний і спокій,
Як зіницю ока, берегти.
В. Симоненко
ДЕНЬ ПЕРЕМОГИ
Привели шляхи-дороги
Наш народ до перемоги.
І солдати-дідусі
Посміхаються усі.
Це святе травневе свято
Треба серцем відчувати!
Придивись: в старих солдат
Сльози радощів блищать!
Хай завжди в усьому світі
Буде мир і щастя дітям,
Бо народжені вони
Для життя, а не війни.
С. Гордієнко
Відпочинь та продовж роботу.
6. Виконай тест: головні слова у реченні. Результати сфотографуй та надішли мені.
7. Обчисли.
Переглянь уважно відео про кратне порівняння чисел
Щоб дізнатися, у скільки разів одне число більше або менше за інше, треба більше число поділити на менше.
8. Розв’яжи задачі.
1) У квітні було 5 дощових днів а сонячних – 25 днів. У скільки разів сонячних днів було більше у квітні, ніж дощових?
(Допиши умову задачі та накресли стрілку.)
Дощові – ___ дн.
Сонячні - ___ дн.
Розв’язання
1)___________________________________________________
Відповідь: ___________________________________________
2) На клумбі розквітло 9 білих троянд, а червоних – 36 . У скільки разів менше розквітло білих троянд, ніж червоних?
(Допиши умову задачі та накресли стрілку.)
Білі – __ тр.
Червоні – __ тр.
Розв’язання
1)_________________________________________________
Відповідь: ____________________________________________
9. Розв’яжи рівняння.
Пригадай!
Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.
78 + х = 100 х + 19 = 56
х = … – … х = …............…
х = …. х = …
78 + … = 100 … + 19 = 56
… = … … = ….
Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник.
5 · х = 25 х · 6 = 42
х = … : … х = … ...........…
х = … х = ….
5 · …= 25 … · 6 = 42
… = … … = …
10. Від стрічки завдовжки 24 сантиметри відрізали частину у 3 рази меншу її довжини. Знайди довжину відрізаної частини стрічки. Накресли відрізок АВ такої ж довжини.
___________________________________________
А⧭
11. Послухай та заспівай пісню Наталії Май «Маки червоні».
12. Переглянь відео та виготови листівку до Дня Перемоги. Фото своїх листівок присилай у загальну групу Viber і мені , щоб усіх привітати зі святом.
13. Читай улюблену книгу.
Щоб дізнатися, у скільки разів одне число більше або менше за інше, треба більше число поділити на менше.
8. Розв’яжи задачі.
(Допиши умову задачі та накресли стрілку.)
Сонячні - ___ дн.
2) На клумбі розквітло 9 білих троянд, а червоних – 36 . У скільки разів менше розквітло білих троянд, ніж червоних?
(Допиши умову задачі та накресли стрілку.)
9. Розв’яжи рівняння.
78 + х = 100 х + 19 = 56
х = … – … х = …............…
х = …. х = …
78 + … = 100 … + 19 = 56
… = … … = ….
Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник.
5 · х = 25 х · 6 = 42
х = … : … х = … ...........…
х = … х = ….
5 · …= 25 … · 6 = 42
… = … … = …
___________________________________________
А⧭
11. Послухай та заспівай пісню Наталії Май «Маки червоні».
13. Читай улюблену книгу.
Немає коментарів:
Дописати коментар