15 ТРАВНЯ
1.Прочитай текст та виконай завдання.
Cуниці для Наталі
У третьому класі вчиться маленька дівчинка Наталя. Вона довго хворіла. Повернулась до школи бліда, швидко втомлювалась.Андрійко розповів своїй мамі про Наталю. Мама сказала:
— Цій дівчинці треба їсти мед і суниці. Тоді вона стане бадьорою, червонощокою... Понеси їй суниць, Андрійку.
Андрійкові хочеться понести суниць Наталі, але чомусь соромно. Він так і сказав мамі:
— Соромно мені, не понесу...
— Чому ж тобі соромно?, — здивувалась мама.
Андрійко і сам не знав, чому йому соромно.
Наступного дня він все ж таки взяв з дому пакуночок з суницями. Коли вже закінчились уроки, він підійшов до Наталі. Віддав їй пакуночок з суницями й тихо сказав:
— Це суниці. Ти їж, і щоки в тебе будуть червоні.
Наталя взяла пакуночок з суницями. І тут сталося дивне. Щічки її стали червоними, немов мак. Вона ласкаво подивилась в очі Андрійкові й прошепотіла:
— Дякую!
— Чому ж щічки в неї стали червоними? — з подивом думав Андрійко.
— Вона ще ж не їла суниць …
Василь Сухомлинський
1.Як звали дівчинку, яка довго хворіла?
а) Оленка;
б) Маринка;
в) Наталя.
2.Що треба було їсти дівчинці, щоб одужати?
а) хліб з маслом;
б) багато солодощів;
в) мед і суниці.
3.Чи приніс Андрійко дівчинці суниць?
а) Ні, бо йому було соромно.
б) Так, бо йому дуже хотілося це зробити.
в) Ніс, але потім передумав.
4.Пронумеруй послідовність розгортання подій у тексті.
__Соромно мені, не понесу.
__Віддав їй пакуночок із суницями й тихо сказав...
__Вона ласкаво подивилася Андрійкові в очі.
__Андрійко розповів своїй мамі про Наталю.
5.Як ти вважаєш, чому у Наталі щічки стали рум’яними?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИКОНАЙ РУХАНКУ І ПРОДОВЖ РОБОТУ
Сьогодні ми будемо працювати з підручником УКРАЇНСЬКА МОВА
Переглянь відео та дізнаєшся тему уроку
2.Виконай вправу 1 на с.84. Допиши потрібні слова. Визнач та підкресли головні слова у реченні. Розглянь схему «Як установити зв'язок у реченні».
3. Виконай вправу 2 на с.84. Установи зв'язок між словами в реченні. Підкресли головні слова.
4. Спиши речення у вправі 3 на с.85. Установи зв'язок між словами в реченні за вибором. Усно визнач факти і думки у тексті ВЕРТЕП.
5. Спиши вірш, добираючи замість питань слова з довідки. Підкресли головні слова у першому реченні.
Слова для довідок: журавель, дощ.
На болоті (хто?)…
цілий день збирав щавель.
Назбирав собі на борщ,
Та якраз вперіщив (що?)… .
Виконай руханку та продовж роботу
6. Запиши таблицю множення на 7. З таблиці множення склади за зразком таблицю ділення на 7. Прочитай її зліва на право, справа на ліво; згори вниз і знизу вгору. Вивчи її напам’ять.
7● 1 = 7 7 : 7 = __
7●2 = 14 14 : 7 =__
7●3 =__ 21 : 7 = __
7 ● 4 =__ 28 : 7 = __
________ _________
________ _________
________ _________
________ _________
________ _________
7. Склади з кожної рівності 2 рівності на ділення.
7 ● 2 = … 7● 4 =… 7 ● 5 = …
14: 2 = … _________ ________
4 : 7 = … _________ ________
8. Обчисли.
42 : 7 + 5 =__
60 – 63 : 7 = __
21 : 7 + 0 =__
(22 - 19) ● 7 =__
2 ● 8 + 54 =__
7 ● 7 : 7 =__
9. Розв’яжи задачі.
В одній норі було 4 лисеняти, а в трьох інших – по 2 лисеняти. Скільки всього лисенят було в цих норах?
Доповни короткий запис задачі.
У 1 норі - __л.
У__норах – по 2 л.
Розв’язання
1) __________________________________________________ ;
2) ____________________________________________________ .
Вираз: ___________________________
Відповідь: ______________________________
У великому кошику – 20 грибів, а у 4 маленьких – по 8 грибів. Скільки всього грибів у цих кошиках?
Доповни короткий запис задачі.
У 1 кошику - __гр.
У__ кошиках – по 8 гр.
Розв’язання
1) __________________________________________________ ;
2) ____________________________________________________ .
Вираз: ___________________________
Відповідь: ____________________________________________
За тиждень козенятко з’їдає 14 кг капусти. Скільки кілограмів капусти воно з’їдає щоденно, якщо його годують однаково? А за 3 дні?
Доповни короткий запис задачі.
__ днів – 14 кг
1 день - ? кг
3 дні - ? кг
Розв’язання
1)__________________________________________________________;
2)______________________________________________________.
Відповідь:_____________________________________________________.
10. Постав знаки «+», «-», «·», «:» так, щоб рівності були правильними.
4…8 = 32
36…4…1 = 39
18…2…3 = 6
11. Побудуй прямокутник, ширина якого 2 см, а довжина – у 4 рази більша. Поділи його на 4 однакових квадрати. Знайди периметр одного квадрата.
12. Читай улюблену книгу.
Немає коментарів:
Дописати коментар