Сьогодні розпочинаємо працювати з діагностичної роботи. Для кращого виконання роботи повторимо частини слова за будовою: закінчення та основа.
Змінна частина слова називається закінченням.
Українська мова
тест компетентностей №4
1. Прочитай першу репліку діалогу між двома однокласниками та уяви, які репліки можуть бути далі. Запиши наступні репліки діалогу.
- Привіт, а у тебе вже готовий костюм для завтрашньої вистави?
- ________________________________________
-________________________________________
-________________________________________
-________________________________________
- До зустрічі!
- Бувай! Я зателефоную!
2. Поміркуй, про що може йтися в книжці Всеволода Нестайка, яка називається « Таємниця Віті Зайчика». Запиши відповідь у 3-4 реченнях.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Прочитай текст та виконай завдання 4-7.
ЩЕДРА КИШЕНЯ
Тітонька Леся почастувала Тарасика жменькою цукерок. Хлопчик за гостинця подякував і поклав до кишені. А в кишенях – завжди всього повно. Кажуть, у доброго хазяїна кишеня без дна.
В Тарасика саме така кишеня й була. І солоденький горошок він усипав туди, не задумуючись.
Та не знав Тарасик, що є в його кишені одна новина – дірка. Вчора він прихопив мамину пилочку для нігтів. То та капосна пилочка цю "новину" й зробила. Солоденький горошок у кишені спочатку замурзався, а тоді в дірку й повипадав.
Одну горошину знайшла мураха. Почимчикувала до мурашника, привела родичів – і вони нею поласували.
Другу цукерку надибав равлик. З одного боку покуштував, з другого, кругом обійшов: ото несподіванка – з усіх боків солодка.
Ще одну цукерку сорока вгледіла. Вихопила її з трави:
– Ти диви, яка смачна намистина!
Гусак стежкою чалапав.
– А що воно таке: чи то горох, чи квасоля, га? А хто його, такого добра, тут насіяв, га?
А Барсик нічого ні в кого не питав. Похрускав усі цукерки, що знайшов, і смачно облизався.
Тим часом Тарасик про гостинець згадав. Руку до кишені – а його й нема. Та чого б мав журитися: он скількох почастувала його щедра кишеня!
В Тарасика саме така кишеня й була. І солоденький горошок він усипав туди, не задумуючись.
Та не знав Тарасик, що є в його кишені одна новина – дірка. Вчора він прихопив мамину пилочку для нігтів. То та капосна пилочка цю "новину" й зробила. Солоденький горошок у кишені спочатку замурзався, а тоді в дірку й повипадав.
Одну горошину знайшла мураха. Почимчикувала до мурашника, привела родичів – і вони нею поласували.
Другу цукерку надибав равлик. З одного боку покуштував, з другого, кругом обійшов: ото несподіванка – з усіх боків солодка.
Ще одну цукерку сорока вгледіла. Вихопила її з трави:
– Ти диви, яка смачна намистина!
Гусак стежкою чалапав.
– А що воно таке: чи то горох, чи квасоля, га? А хто його, такого добра, тут насіяв, га?
А Барсик нічого ні в кого не питав. Похрускав усі цукерки, що знайшов, і смачно облизався.
Тим часом Тарасик про гостинець згадав. Руку до кишені – а його й нема. Та чого б мав журитися: он скількох почастувала його щедра кишеня!
За Оксаною Кротюк
4. Заповни таблицю.
Покуштували цукерки
|
Не покуштували цукерки
|
Невідомо, чи покуштували цукерки
|
5. Обери рядок, у якому сказано, чого навчає оповідання «Щедра кишеня».
__ робити приємне іншим;
__ тримати одяг в порядку;
__ піклуватися про тварин;
__ поважати старших.
6. Випиши з тексту по одному СПІЛЬНОКОРЕНЕВОМУ слову до слів
Горошок______________________________________
Мураха_______________________________________
Тітонька______________________________________
7. Запиши персонажів оповідання в алфавітному порядку.
_____________________________________________
_____________________________________________
_____________________________________________
8. Познач основу та закінчення у словах.
Гостинець, гостинця.
9. Замість крапок встав одне з буквосполучень АВТО, ТЕЛЕ, АЕРО, АКВА так, щоб вийшло слово.
_____ланг _____ручка
____візор _____мобіль
____фон _____сани
____порт _____дром
____ріум _____грама
____бус _____рель
10. Якщо деякі завдання було важко виконати, то напиши, чого ще тобі слід навчитись.
_______________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
Якщо тобі легко було виконати всі завдання, то напиши, що тобі допомогло.
_________________________________________________
_________________________________________________
_________________________________________________
Відпочинь і продовж роботу.
2. Переглянь уважно відео про ознаки літа. Потім виконай тестові завдання. Сфотографуй і надішли мені результат.
3. Переглянь відео і намалюй свою яскраву веселку. Не забудь фото малюнка надіслати у загальну групу у Viber, щоб усі помилувалися красою.
3.Читай улюблену книгу.
Немає коментарів:
Дописати коментар