середа, 6 травня 2020 р.

6 травня

6 травня

Сьогодні ми напишемо діагностичну роботу з української мови.

1. Для гарного виконання завдань спочатку пригадаємо, які слова називаються спорідненими (спільнокореневими) , а які є формами слова.

- Слова, які мають однакове значення і спільну частину (корінь) називають словами родичами або спорідненими (спільнокореневими)



- ФОРМИ СЛОВА – це одне і те саме слово, але з різними закінченнями: дім, дому, домі, домом або будинок, будинку, будинках, будинків, будинком.



Українська мова

Тест компетентностей №3

1. Прочитай репліки та познач цифрами правильну послідовність.
    __ - Скажіть, будь ласка, чи є квитки на «Снігові перегони»?
    __ - Дякую!
   __ - Будь ласка, ось ваші квитки.
   __ - Я прошу три квитки на найближчий сеанс.
  __ - Вітаю!
  __ - Так, квитки ще можна придбати.

 _1_ - Добрий день!

2. Уяви, що твій друг хоче прочитати нову книжку. Напиши коротке рекламне повідомлення ( 3 – 4 ) речення про книжку, яку можеш йому порадити.
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________

_____________________________________________________________
3. Прочитай текст та виконай завдання 4 – 7 до нього.
Акула, яка хотіла співати
  Одна акула дуже хотіла співати.
   Прийшла вона до вчителя співів та й каже:
- Навчи мене!
- Доборе, - каже вчитель,- перевіримо твій голос. – Заспівай, будь ласка, « а-а-а !».
   Але щойно вона розкрила рота, учитель побачив акулячі зуби, перелякався і, нажаханий, утік. Акула з горя проковтнула ноти й пішла далі. Прийшла до оперного театру.
- Я хочу співати! – каже.
- Заспівай нам,- каже режисер,- «а-а-а!».
   Акула розкрила рота, і режисер зі страху звалився в оркестрову яму, а всі музиканти розбіглися хто куди. Акула зжувала оксамитову кулісу, заплакала та й пішла далі. Прийшла в хор народної пісні й каже:
- Я хочу співати!
- Заспівай нам,- каже диригент,- «а-а-а!».
   Акула розкрила рота – і всі порозбігалися: і хористи, і диригент, і навіть прибиральниця. Бідолашна акула з горя проковтнула диригентську паличку та й подалася додому. Дорогою зустрілася їй киця Варварка.
- Чого ти плачеш, акуло?- питає киця.
- Розумієш,- каже акула,- я дуже хочу співати, а всі мене бояться!
- А ти піди на радіо,- сказала киця Варварка.- Там тебе не буде видно, зате дуже добре чути! Зраділа акула, подякувала киці та й пішла на радіо.
    І тепер усі заслуховуються її голосом.

    І лише звукорежисер іноді сердиться, коли акула помилково ковтає мікрофони. 
                                                                   Марина та Сергій Дяченки

4. Познач рядок, у якому сказано, чого хотіла акула.
А) стати відомою
Б) мати друга
В) співати
Г) подорожувати

5. Чи сподобалась тобі порада киці Варварки? Поясни свою думку.
____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________

6. Випиши з  текста два СПОРІДНЕНИХ слова до слова СПІВАТИ.
____________________________________________________________


7. Розглянь ілюстрацію до тексту та познач, якій з частин тексту вона відповідає.



А) зачин
Б) основна частина
В) кінцівка

8. Познач рядок, де записані ФОРМИ того самого слова.
А) спів, щебет, тьохкання
Б) спів, співи, співами
В) співати, співи, заспівати

9. Замість крапок встав у слово одне з буквосполучень ОРО, ОЛО, ЕЛЕ, ЕРЕ так, щоб вийшло слово.
М . . . з            д . . . ня            с . . . да
Б . . . г             б . . . да            м . . . ко
Г . . . ва            д . . . во           з . . . нь
С . . . ка           ш . . . ст           в . . . тень

10. Якщо деякі завдання було важко виконати, то напиши, чого ще тобі слід навчитись.
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Якщо тобі легко було виконати всі завдання, то напиши, що тобі допомогло.
_____________________________________________________________


Відпочинь і продовж роботу.



                                                     

2. Переглянь уважно відео про турботи людей навесні. Потім


 виконай тестові завдання. Сфотографуй і надішли мені результат.











ТИСНИ ТУТ Тест



3.Читай улюблену книгу.

Немає коментарів:

Дописати коментар