30 березня
1. Прочитай казку. Дай відповіді на
питання.
УМІЙ
ПОЧЕКАТИ
(казка)
Жили собі брат і сестра – півник та
курочка.
Побіг
півник у садок та й почав клювати зеленесеньку смородину, а курочка й каже
йому:
–
Не їж, півнику! Почекай, поки смородина достигне.
Півник
не послухався, клював та й клював і наклювався так, що насилу додому дійшов.
–
Ох! – кричить півник. – Лишенько моє! Боляче мені, сестричко, боляче!
Напоїла
курочка півника м’ятою, приклала гірчичник, – і пройшло.
Видужав
півник і пішов у поле; бігав, стрибав, спітнів і побіг до ручаю пити холодну
воду; а курочка йому гукає:
–
Не пий, братику, почекай, поки прохолонеш!
Не
послухався півник, напився холодної води, – і тут почала його трусити
лихоманка; насилу курочка додому його довела.
Побігла
курочка до лікаря, прописав лікар півникові гірких ліків, і довго пролежав
півник у ліжкові.
Поки
хворів півник, вже й зима настала. Видужав півник і бачить, що річка льодом
укрилася.
Схотілося
півникові на ковзанах поковзатись; а курочка й каже йому:
–
Ой, почекай, півнику! Дай річці зовсім замерзнути, тепер ще лід дуже тонкий,
втопишся.
Не послухався
півник сестри: покотився по льоду; лід проломився, а півник – шубовсть у воду!
Тільки того півника й бачили.
Костянтин
Ушинський
1) Поясни назву казки
?________________________________________.
2) Чому сталася біда? _________________________________________.
3) Чи могло бути
по-іншому?___________________________________.
4)Що клював півник у садку?
А) Зелене яблуко Б)
Зеленесеньку смородину В) Горішки
5)Чим напоїла курочка півника?
А) М’ятою Б)
Смородиною В)
Ромашкою
6)Щоб робив півник біля ручаю?
А) Бігав Б) Пив
холодну воду В) Грівся під
сонцем
7) Що приписав лікар півнику ?
А)Гіркі ліки Б)
Цукерки В)
Вітаміни
8) Куди пішов півник , коли прийшла
зима?
А) На гірку Б) На
річку В) В
ліс
2. Випиши з останнього виділеного
абзацу казки дії, які виконував неслухняний півник.
______________________________________________________________________
Слова, які називають дії – дієслова. Сова назви дій
відповідають на питання : що робити? Що
зробити? Що робив? Що зробив? Що робить? Що роблять? Що буде робити? Що
зробить? Що зробила? Що робила?
( сумує, сміються, спав, прочитала, дивитися, стрибати).
3. Прочитай вірш про дієслово.
Випиши слова назви дій.
Дієслово
Я бігаю, стрибаю, граю і жую,
При цьому позіхаю і пісеньку співаю.
Бо дія — це дієслово, і діяти
весь час —
Мого життя умова, щоб жити довгий час.
З іменником дружу, основою речення служу.
Що робили? Що робити? Що зробити? —
Всім на світі розкажу.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
4. До іменників добери споріднені дієслова.
Будівельник ( що
робить?) - будує.
Вчитель ( що робить?) - _______________.
Співак (____________?) - _________________.
Лікар
(____________?) - ___________________.
Швачка (___________?) - _________________.
Продавець (__________?) - ______________.
Рятувальник (____________?) - _____________.
Дієслова
в реченні підкреслюємо двома лініями - малює.
5.Поділи текст на речення. Підбери заголовок. Підкресли слова – назви дій
двома лініями.
Будівельники у нашому місті збудували нову школу біля
школи діти посадили багато дерев учні шанують свою школу.
6.Заміни
множення додаванням і обчисли.
2*4= 2+2+2+2+=______
4*2=4+4=______
2*3=_____________________________________
3*2=_____________________________________
5*3=_____________________________________
3*5=_____________________________________
6*4=_____________________________________
4*6=_____________________________________
Від переставляння множників місцями значення
добутку не змінюється.
a*b=b*a 2*9=9*2
Особливий випадок дії множення : 1*a=a*1=a 1*6=6*1=6
1*8=8 35*1=35
7.
Обчисли.
53+
9*1=____ 93 –
2*7=___ 1*25 – 6=____
(16 – 6)*2=____ (6+3) *2=____ 7*1 + 32=____
1*15+45=____ 52*1 – 18=____ 79 – 1*8=____
10*1
+74=____ 18+
1*4=____ (26 – 18)*2=___
8.
Розв’яжи задачу.
У бабусі п’ятеро
онуків. Всіх вона пригостила яблуками. Кожному дала по 1 яблуку. Скільки яблук
всього віддала бабуся онукам?
______________________________________________________________
Відповідь:_____________________________________________________.
9.Обчисли периметр.
Побудувати прямокутник зі сторонами 6 см і 3 см . Знайти периметр цього
прямокутника.
b
= 6 cм
Р - ?
Розв’язання
P = a + b + a + b= (а+b) *2
P =
Відповідь: Р =
10. Читай улюблену художню книгу.
11. Не забувай про сторінку ДИСТАНЦІЙНЕ
НАВЧАННЯ.
Немає коментарів:
Дописати коментар